To Live Without Your Love 

Sung by Monika Martin


Why does my heart keep yearning

Knowing there's no returning

돌이킬 수 없음을 알면서

왜 내 마음을 그토록 그리워 할까요.

What can I build a dream on

To live without your love

당신의 사랑 없이

내가 무슨 꿈을 가지고 살겠어요


Why must I keep pretending

I see a happy ending

왜 나는 해피앤딩을 맞이한 척 해야 하나요

What can I build a dream on

To live without your love

당신의 사랑 없이

내가 무슨 꿈을 가지고 살겠어요


Yet still I go on hoping

You'll come to me at last

아직도 나는 당신이 마지막에

내게 오실거라 기대하고 있어요.

It seems I'm only groping

for something in the past

그것은 옛날의 어떤 것을 내가 손으로

더듬어 찿으려는 것과 같아요.


Though I may keep on trying

Slowly my heart is dying

안간힘을 쓰고 있지만

내 마음은 서서히 시들고 있어요.

What can I build a dream on

To live without your love

당신의 사랑 없이

내가 무슨 꿈을 가지고 살겠어요.


Without your hand to lead me

Now you no longer needed me

나를 이끌어줄 당신의 손이 없고

당신은 더 이상 내가 필요치 않은데

What can I build a dream on

To live without your love

당신의 사랑 없이

내가 무슨 꿈을 가지고 살겠어요


Yet still I go on hoping

You'll come to me at last

아직도 나는 당신이 마지막에

내게 오실거라 믿고 있어요

It seems I'm only groping

for something that is past

그것은 옛날의 어떤 것을 내가 손으로

더듬어 찿으려는 것과 같아요



ㄱ ㅅ ㅎ ㄴ ㄷ.. 



'Secular music > pop music' 카테고리의 다른 글

Old Popsong Collection   (0) 2017.12.21
Let' Twist Again (Chubby Checker)   (0) 2017.12.21
When I Dream   (0) 2017.11.26
Try to Remember   (0) 2017.10.13
The Power Of Love  (0) 2017.08.05

+ Recent posts